Forever and Always - Del 37

- Varför gråter du för? Frågade han lugnt.
- Vet du inte vilken låt det var?
- Nej..
- ähh det var inget då. Sa jag och ställde tillbaka gitarren. - Ska vi äta nu? Frågade jag glatt.
Han nickade och vi började äta mackorna.
_____________________________________________________________________________________________________________
- Ska vi kollade på en film samtidigt?
- sure..

Jag öppnade datalocket som stod på samma bord som var framför oss. Jag öppnade mappen som hette ''Filmer'' och visste redan i huvudet vilken vi kunde kolla på. Jag kände att jag behövde få upp humöret lite och jag letade i mappen och till slut hittade jag den, ''despicable me''. Super rolig och töntig film, passar perfekt för mig när jag vill bli på humör.

- går det bra med denna? Sa jag och kollade mot Justin och log.
- Ehm jag har inte sett den..
- Men den är jätte bra! Framför allt rolig.
- Det blir säkert bra, jag litar på dig. Sa Justin med ett leende.

Jag log tillbaka och kände mig glad inombords när han sa orden att han litade på mig, även ifall det bara handlade om en töntig film.. Jag dubbelklickade på ikonen och filmen sattes igång. I vissa repliker sa jag med dom, tack vare det antalet gånger jag kollat på filmen...

- Look at that fluffy unicorn.. It's so fluffy I'm gonna die! IT'S SO FLUFFY!!! does this count as annoying?... Sa jag samtidigt som dom gjorde det i filmen med riktig inlevelse. Och varje gång skrattade Justin, det var nog både för filmen och mig, tror jag..
- Vad skrattar du åt? Sa jag och kollade på honom.
- Filmen.. Och dig. La han till efter några sekunder.
- Vadå vad är det för fel på mig? Sa jag ironiskt som att jag verkligen inte fattade varför han skrattade åt mig, som jag egentligen fattade hur klart som helst.
- Du är ju lite annorlunda..
- Bara för att jag är som jag är. Sa jag och knuffade honom i sidan.
- Men jag gillar det. Sa han och gav mig ett leende som jag inte kunde motstå till att le tillbaka. 

När filmen var slut tryckte jag på ''esc'' och filmen som innan hade täckt hela datorskärmen täckte nu ungefär bara en 1/4 del. Jag klickade ner den och kollade på klockan, 20.03. Jag kände suget av att bara göra något roligt.
- Ska vi dra lite chatroulette eller? Frågade jag och kollade på Justin.
- Perversa unge!
- Men man kan faktiskt träffa några roliga, plus att vi kan göra det roligt.
- Aha, hur då?
- Jo men du vet att man kan ju.. Ehm.. Typ klä ut sig! Sa jag när jag väl kom på idén, ovanligt glatt.
- Haha, jo men visst.
- Bra då får jag sminka dig och sätta på peruk och sånt, okej? För ingen ska känna igen dig, Bieber. Sa jag och log mot han : pre;">.

Justin's Perspektiv

- Ehm, ja. Det ska nog gå så bra så.. Sa jag lite halvt osäkert.

Ida gick iväg, hon skulle säkert fixa några grejer, Så jag satt kvar i hennes säng. Jag bara älskade när hon kallade mig bieber. Det gjorde hon på mi fest med, när vi dansade med varandra, när jag tänkte på det började jag le för mig själv, att få vara nära är något annorlunda. Att se henne le är också annorlunda, fast på ett bra sätt. Mitt i mina tankar kom Ida rusandes in i rummet, hon hade några kläder i famnen och i munnen hade hon en borste. Hon gick mot mig och släppte ner alla kläder i sängen och tog ut borsten ur munnen. Hon gick till sin byrå och öppnade översta lådan, hon tog ut en liten väska, hårspray och massa prylar. Medans hon småsprang fram och tillbaka i rummet märkte jag att hon visste precis vad hon ville göra med mig, jag kände även lite panik som steg inom mig. Vad har jag gett mig in på?

Hon drog hennes fötålj till mitten av rummet och bad mig att sätta mig i den, jag gick dit direkt och satte mig så
skönt som det gick. Hon drog över en peruk på huvudet, den var brun färgad och håret var ganska långt. Jag kände
direkt hur det började klia på axlarna pga av det långa håret som slutade där. Sen öppnade hon den lilla väskan
och ur den kom det smink. oh-uh.. Hon tog upp.. jag vet inte vad men då kände jag direkt att jag fick lite ångest över
det hela..

- Men vad ska du göra då? Frågade jag snabbt innan hon hann göra något med mitt ansikte.
- Va ? Sa hon och stelnade till.
- Ja, jag ska ju vara tjej och du ska bara sitta jämte?
- Åhh, jag har tatt kläder utav min bror, jag ska vara kille! Så det är jämt lilla du. Sa hon och log ett flirtigt leende.
- Ja men dåså.
Ida's Perspektiv

Jag började sminka Justin, men inget överdrivet. När jag var klar var han faktiskt riktigt söt, han såg faktiskt ut en
tjej så när jag tog ett steg bakåt för att se hela hans ansikte började jag skratta lite. Fort reste han sig upp och
kollade ni i speglen som var rakt framför honom. Han bröt ut i skratt och jag skrattade med honom eller nej åt
honom. Medans Justin stod och kollade sig i speglen och beundrade sig, tror jag, så började jag fixa mig själv. Jag
satte upp mitt hår så att det låg slätt mot huvudet. Jag satte spännen lite här och var och gjorde så att jag fick lite
hår som stack fram. Sen sprang jag in på min brors rum och tog en keps som han hade, drog den försiktigt över
huvudet så att jag inte skulle förstöra håret. Kepsen var riktad snett bakåt och när jag hade rättat till allt hår rätt så
såg jag faktiskt lite killig ut, dock förstörde mina långa ögonfransar lite men killar kan ju ha långa ögonfransar
också.

- Så, nu är det bara kläder kvar. Sa jag och kollade på Justin som nu slet sina ögon från speglen, kollade på mig
och tog sina händer på mina axlar.
- Du ser verkligen ut som en kille. Och än en gång brast han ut i skratt.
- Okej, tack. Men ska du ha några kläder eller?

Han lugnade ner sig och kollade på mig och nickade. Jag funderade lite på vad han kunde ha på sig och han
kunde ju ha på sig sina byxor men det var bara vad han skulle ha över. Jag öppnade min garderobsdörr och drog
galjarna fram och tillbaka samtidigt funderade jag på ifall jag skulle våga låna ut en bh till honom, känner att det är
lite pinsamt liksom.. Det slutade med att jag plockade ut en söt tunika som jag bara har använt på sommaren och
jag bestämde mig för att han skulle få ha en bh med sockar i. Man lever ju bara en gång..

Jag vände mig om och räckte Justin tunika, han tog emot den och sen gick jag till min byrå igen och öppnade andra
lådan. Där tog jag snabbt ut en svart bh. Sen böjde jag mig ner och öppnade lådan längst ner, där tog jag ut två
sock par sen räckte jag Justin allt i en liten hög. Han tog emot det.

- Gå du in på toan och byt om så byter jag om här, det är en gammal bh som du får låna så att du får lite fyllning.
Sa jag och blinkade mot honom.
- Haha okej, tror du inte mina muskler fyller ut bra eller?
- Nej, jag tror ju inte det. Sa jag besviket och kollade ner i marken men snabbt kollade jag upp igen på honom
och skrattade till lite.

Han gick ut genom dörren och jag gick mot den för att stänga den men då sticker Justin in huvudet.

- Vart ligger toan förresten?
- Haha det är den dörren rakt fram, låset är lite segt men dra in dörren först så går det.
- Okej.

Han gick ut igen och jag hörde hur han gick in och dörren fick det knarret som den fick när man drog den innot.
Jag gick mot sängen och kollade bland kläderna jag hade hämtat på min brors rum. Jag drog av mig mina kläder
förutom mitt vita tighta linne, drog över ett par jeans som satt baggy på mig, men det var faktiskt snyggt, skärp
fick jag dock ha men men. Jag tog sen en grå tjocktröja över försiktigt så att jag inte messar till frillan. Om jag
sitter lite ihop kurad så ser man nog inte mina bröst och jag har ju inte världens största heller, så det kommer
ju inte bli en i-lands problem direkt.

Justin kom in efter fem minuter och jag såg bara en skymt av honom sen kastade jag mig ner på golvet och
skrattade och skrattade. Han såg SÅ rolig ut! Jag kände hur musklerna började göra ont i magen och skrattet
lugnade sig. Jag reste mig upp och kollade på Justin och skrattade ett lite skratt och blev sen seriös. Jag gick fram
till Justin och rättade till i ''hans'' hår lite. Jag kollade in i hans ögon och log ett litet svagt leende.

Justin's Perspektiv

Ida kom fram till mig och drog i peruken som jag hade på mig. Jag kollade på henne hela tiden, på hennes
fokuserande min. Hon kollade in i mina ögon och log. Jag blev som förstelnad och även ifall hon såg ut som en kille
var hon så himla vacker, jag drunknar i hennes ögon och hennes leende får mig att le. Vi satte oss i hennes säng.

Ida's Perspektiv
När vi hade suttit oss i sängen tänkte jag att jag måste ha kort på detta, så jag reste mig upp och letade upp min
kamera. Jag tog upp den ur den lilla kameraväskan som den låg i och satte på den.

- Är det okej om jag tar kort?
- Ja det är klart!


Jag satte mig jämte Justin och la ner kameran på bordet framför oss och satte på självutlösare på kameran. Sen
tryckte på kameran och den började räkna ner. Jag log stort och kollade in i kameran, Justin satt tät intill mig och
kameran knäppte. Jag tog upp den och kollade på den och det blev helt okej man såg oss och sånt. Jag satte ner
kameran igen och tryckte på den och än en gång började den räkna ner. Justin tog nu sin arm runt mig och pussade
mig på kinden, jag njöt av att känna hans läppar mot min kind och kameran knäppte. Jag stängde av kameran
och öppnade datorn och tog upp chatroulette.

I 2 timmar satt vi vid chatroulette, skrattade och hade så jävla kul. Det var bara två stycken på hela kvällen som
frågade ifall Justin var Justin Bieber men vi klickade bara.

- Oj klockan är 10 i 11 och vi ska upp tidigt imorgon.. Du kanske ska åka till hotellet..
- ehm, ja men jag måste nog fixa mig först.
- Det tror jag med.

Jag hämtade blött papper och torkade bort allt hans smink och han drog av peruken. Jag slängde hans tröja i hans
knä medans jag själv tog av kepsen och tog bort alla spännen. Justin gick in på toan igen och bytade om och det
gjorde jag med fats jag satte på mig pyjamas och min rosa wesc tjocktröja. Justin kom tillbaka och han hade då
ringt efter en taxi. Jag följde honom ner mot dörren.

- Vi ses imorgon, jag kommer till hotellet klockan kvart i 9 för tipspromenaden börjar 9, okej?
- Okej! Vi ses då.

Vi kramade varandra och sen gick han ut. När han gick ner mot taxin kollade jag på honom och jag kände fjärillar
i magen.
_____________________________________________________________________________________________________________
Detta är jätte dåligt, jag vet. Men ''imorgon'' kommer det hända lite ska ni se ; )
Funderar på att börja på en ny, har planer och allt så ska se hur det gå med denna annars blir det en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0