Forever and Always - Del 6

Vi började gå mot vår gate och sen fick vi gå in på flyget. När vi hade satt oss så spände vi fast oss med bälte sen så tog jag lite tuggumin så att jag inte skulle få sånt lock sen så började resan...

___________________________________________________________________________________________________

Det gjorde lite ont i öronen men det gick bra, jag satte på min ipod, Justin Bieber spelades på hög nivå!

 

- vad lyssnar du på? Sa min moster som heter Mia

- ehm.. sa jag.

- Justin Bieber, eller hur? sa hon snabbt.

- mm, haha.

alla i min släkt vet att jag gillar hans musik, så inte så konstigt att hon visste att det var han jag lyssnade på. Jag kände mig inte så trött längre så jag satte mig och kollade i skvaller tidningarna. Det fanns massa snygga bilder på Justin i tidningarna och jag bara satt och njöt, det fanns också några på Zac Efron, han är också en riktig snygging!

 

*2 timmar senare*

 

Nu var vi Framme i London, klockan halv 8 i London tid. Det tog en halv timma att få väskorna och komma ut ifrån flygplatsen sen åkte vi till hotellet. Vi checkade in och gick upp på rummet, nummer 177 var vårat hotellrum. 7 är mitt ''turnummer'' så det var lite kul tyckte jag. Vi gick in och jag bytade om till ett par lack tights, vit lite längre tunika och ett par svarta killlklackar. Fixade till mitt hår lite eftersom att det var lite ruffsigt efter flygturen. Klockan var nu 10 och vi bestämde oss för att bara gå runt i London och kolla på Big ben mm. Efter att vi hade gått 2 timmar hade vi hunnit se big ben bara men vi bestämde oss för att äta, vi åt bara fish and ships för jag ville pröva det! Det var helt okej inte nått som jag skulle vilja äta igen men det åkte ner.

Sen gick vi till madame tussaud och var där och kollade, det var jätte coolt. Vi tog även massa bilder på mig och massa ''kändisar'', jag fick ett kort på mig och zack effron, gud vad snygg han är! Mia tog också massa kort med olika ''kändisar'' sen var klockan 5 och det var bara första dagen så vi bestämde oss för att gå till hotellet. När vi var på väg hem så blev jag uppmärksam på hur många snygga killar det fanns i London. Nästan vart man än kollade så var det snygga killar.

- vad dagdrömmer du om? Frågade Mia

- ähh, inget. sa jag

- jomen säg!

- Okej, men det är bara att det finns så otroligt många snygga killar här!

- Haha, det tycker du?

- Mm!

jag kan snacka om nästan allt med min moster, visst det finns gränser men mycket ska jag väl säga. Efter en halvtimma var vi framme på hotellet, mina fötter var helt döda efter all gång eftersom att jag inte brukar gå med klackar. När vi kom in på hotellrummet så tog jag av mig skorna och bytade om till min onepiece, absolut favoriten. Vi bestämde oss för att äta och åkte ner till restaurangen som fanns på hotellet. Lite mobbad är jag som går ner i den klädseln jag var i men jag orkade verkligen inte bry mig, det var ändå inte mycket folk där. Jag åt en hamburgare och pommes frites, Mia åt däremot potatisklyftor, fläskfilé och bearnaisesås, en av mina favoriter men den kunde jag ju äta en annan dag.

- så vad tycker du om London? Sa Mia

- hmm, ont i fötterna bara men annars är allt bra, speciellt killarna. sa jag

- haha, men vad vill du göra imorgon?

- Gå till slottet? frågade jag

- okej, men det blir bra! Jag kan vägen dit också, om jag minns rätt...

 

Mia har vart här förr så jag litade på henne. Vi åt upp och gick upp på hotellrummet. Jag tog upp datan och kollade runt lite sen twittrade jag ''so the first day in London and I'm already tired! But this is gonna be fun! 2Morrow we're gonna go 2 the castle!'' sen gick jag in på facebook och snackade lite med Frida. Sen satte jag på spotify och bröjade lyssna på ''Firework'' – Katy Perry, sen hörde jag *pling* frida skrev till mig men när jag tog upp facebook så var det Pontus som hade skrivit ''hejsan, vf smsade du inte imorse?:('' just det jag, det gjorde jag ju aldrig. ''hej, jag glömde var så himla trött! Sov i bilen typ hela vägen'' nu bytade det till låten ''forever'' – Eminem, Lil wayne, Drake och Kenya west, skön låt! Pontus svarade igen ''aha okej, men vad gör du då?'' ''inte mke har ont i hel kroppen och sitter bara på hotellrummet! Men ska dra nu, hej då'' ''hejdå! Glöm inte att smsa när du landar på söndag'' ''haha nejdå;) god natt!'' jag hade fortfarande uppe hans chat och precis när jag skulle logga ut skrev han ''sov så gott! Kan inte sluta tänka på våran kyss, känslorna har växt för dig...'' jag klickade på logga ut, vet inte varför. Visste bara inte vad jag skulle skriva till han. Sen gick jag och borstade tänderna, klockan var ju trots allt 9. jag gick och la mig i sängen och somnade med en gång, kroppen var så trött!

_____________________________________________________________________________________________________

nu har hon äntligen kommit till London, vad händer här näst tror ni? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon träffar Bieber Fever!! Och hon är inte intresserad men det är bieber så aa

2011-01-20 @ 22:43:28
Postat av: Anonym

håller med den före,, ;)

2011-01-21 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0