Forever and Always - Del 8

När vi kom fram var det stort och vi gick runt och kollade lite, när vi skulle gå ut på gatan började Mia prata med mig så jag var så koncentrerad och kollade bara på henne sen kände jag att jag gick in i någon och jag trillade ner på marken.

don't you have any ey... sa jag irriterat sen kollade jag upp och såg att det var...

______________________________________________________________________________________________________


 

En skit snygg kille, jag blev helt stum.

 

-Oh, I'm so sorry, here let me help you up. Sa han och sträckte ut handen, jag drog mig upp.

- It's okey... fick jag ur mig.

- So what's your name? Sa han.

 

Jag skulle precis svara med då avbröt Mia mig,

 

- jag går hit bort. Sa hon och pekade mot en bänk.

- visst jag kommer snart.

 

Jag kollade på killen igen och svarade

 

-Ida, and yours?

- Winston, you are not english right?

- No, I'm from sweden

- okey, how long will you be here?

- Like 2 days more...

- okey, do you want to hang out?

- I can't... gotta go, BYE !

 

Jag gick snabbt emot Mia och vi gick mot hotellet, varför gjorde jag så. Jag kunde vart med han, men Pontus då? Fast jag skulle ju ändå aldrig träffa Winston igen efter detta så. Men jag måste bara säga att jag älskar namnet Winston.

 

När vi kom till hotellet satte vi oss och spelade kort och bara hade det allmänt mysigt, sen gick vi och åt. Sen satte jag mig vid datan en stund då skrev Amanada till mig ''Hej Ida <3'' ''hej amanda <3'' det tog inte lång tid innan hon svarade ''jag vet att det är taskigt att säga detta via datan men jag var på stan idag och då såg jag Pontus med en annan tjej'' han får la vara med en annan tjej tänkte jag så jag skrev bara ''aha?'' jag kollade runt lite på facebook sen skrev hon ''dom höll varandra i handen och såg ut ha väldigt kul'' gud var arg jag blev hade inte hans känslor för mig växt? men jag orkade inte bry mig, jag svarade bara ''fan för han, men orkar inte bry mig, ska logga nu. Ses på måndag PUSS <3'' sen loggade jag och satte mig och snackade med Mia, vi bestämde att vi skulle shoppa imorgon och sen gå till harrods. Just nu orkade jag verkligen inte bry mig om Pontus. Tur att jag var i London så att jag slapp se han. Efter att vi hade pratat så bytade jag om till pyjamas, alltså mina rosa korta hotpants och en vit stor T-shirt sen gick jag och la mig och låg och tänkte lite på Pontus men sen somnade jag.

 

När jag vaknade nästa dag kändes allt bara dåligt, jag tänkte bara på Pontus, känslorna var nog större än vad jag trodde. Jag bytade om till min onepiece sen gick jag och väckte min moster, idag var det faktiskt jag som var uppe tidigt. När hon hade vaknat riktigt och satt på sig lite kläder så gick vi ner och åt frukost.

 

- näst sista dagen vi är här då. Sa jag

- ja. sa Mia

- fast det ska bli skönt att åka hem, men idag ska bli så himla kul! Äntligen ska vi shoppa!

- Haha, ja det har du rätt i.

- Och tänk, när vi kommer hem är det inte långt kvar tills jag fyller år. Typ bara 21 dagar!

- Haha nej inte alls långt kvar, tänk 16 år redan...

 

sen gick vi upp, klockan var bara halv 8 så vi hade inte så brottom, medans Mia duschade så satte jag mig vid datan snabbt och twittrade ''shopping 2day, then harrods! YEA'' sen la jag fram vad jag skulle ha på mig på sängen sen gick även jag och duschade, se torkade jag håret snabbt.

____________________________________________________________________________________________________________
tror ni att Ida kommer träffa Justin på resan? det är ju bara en dag kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0