Forever and Always - Del 7

precis när jag skulle logga ut skrev han ''sov så gott! Kan inte sluta tänka på våran kyss, känslorna har växt för dig...'' jag klickade på logga ut, vet inte varför. Visste bara inte vad jag skulle skriva till han. Sen gick jag och borstade tänderna, klockan var ju trots allt 9. jag gick och la mig i sängen och somnade med en gång, kroppen var så trött!

_______________________________________________________________________________________________________

 

- Ida, vakna! Sa Mia

 

jag öppnade ögonen och där stod min moster.

 

- du måste gå upp nu. Sa Mia

- mm, jag ska! Sa jag

 

jag reste mig, skit jag hade glömt att byta om till pyjamas igår. Jag gick upp och sköljde ansiktet för att vakna till lite, jag drömde om mig och Pontus inatt, det var helt underbart! sen gick vi ner och åt frukost. Det fanns ganska mycket att välja på frukter, många olika bröd och mycket mer. Efter frukosten gick vi upp och jag satte på mig ett par gråa humör jeans, vitt linne, rosa wesc tjocktröja, svart/guldiga convers och min rosa guldiga klocka. Sen borstade jag snabbt igenom mitt hår och gjorde en lös snedfläta sen drog jag fingrarna i hårbottnen lite snabbt så att det skulle se slavrig och rufsigt ut sen tog jag min Neff mössa över.

 

- du? Sa min moster

- ja? sa jag

- kan vi inte ta slottet på eftermiddagen istället?

- Jovisst men vad ska vi göra nu då?

- Vi kan åka London eye?

- Ja!

 

vi gick ut och började gå mot london eye, när vi var framme var det hur stort som helst! Vi köpte 2 biljetter och hoppade på, gud var coolt det var, man såg allting typ.

 

- åhh, där är slottet! Sa jag och pekade mot slottet.

- Ja, dit går vi sen men först går vi och äter va? Sa Mia

- mm, men hur mycket är klockan börjar faktiskt bli ganska hungrig...

- den är halv 12 så det är inte så konstigt.

- Nej, men kan vi inte äta pizza, är sugen på det.

- Jovisst.

 

Jag började kolla på utsikten igen, det var så coolt! Efter en stund var vi nere på marken igen och började leta efter en pizzeria till slut hittade vi en, vi beställde varsin pizza och satte oss vid ett bord och småpratade lite sen kom dom pizzorna.

 

- mm, vi valde definitivt rätt pizzeria! Sa jag

- haha, aa! Sa Mia.

 

Sen fortsatte vi äta, när vi var klara var jag så mätt så jag trodde att jag skulle spricka. Vi gick därifrån och började gå mot slottet, inte direkt det roligaste men det känns ändå som att man måste se slottet när man väl är i London, inte varje dag liksom. När vi kom fram till slottet var det stort och vi gick runt och kollade lite, när vi skulle gå ut på gatan började Mia prata med mig så jag var så koncentrerad och kollade bara på henne sen kände jag att jag gick in i någon och jag trillade ner på marken.

 

- don't you have any ey... sa jag irriterat sen kollade jag upp och såg att det var...

__________________________________________________________________________________________________________
Vem är det tror ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

justin bieber maybe?? meraa! :D

2011-01-21 @ 19:57:34
Postat av: Anonym

JUSTIIIIIIN :D

2011-01-21 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0