forever and Always - Del 5

Jag gick upp borstade tänderna och satte på mig mina pyjamas byxor och en större tröja sen satte jag mig vid datan och twittrade ''London 2morrow, so nice ! Can't wait'' sen stängde jag av datan och packade ner den eftersom att jag skulle ha med den till London. Sen la jag mig i sängen och smsade...

______________________________________________________________________________________________________

Pontus, ''Hej, tjejerna stack nyss hem:)'' han svarade ''okej, vad kul! Kommer sakna dig'' asså jag förstår mig inte på denna killen, eller asså varför bara han börja sådär. Känslor har jag ju för honom! ''kommer sakna dig med, men ska ju inte vara borta så länge direkt'' denna gången gick det fort och han svarade ''nej det har du rätt i;)'' jag svarade bara ''men ska upp tidigt imorgon, så ska sova nu. Smsar dig när jag har landat på söndag. God natt'' Pontus svarade ''bra! Men kan du inte smsa imorgon innan du åker istället? :)'' ''jovsst kan jag det!'' han svarade bara ''God natt sötnos'' jag la mig ner och somnade inte direkt, låg bara och tänkte på hur kul jag skulle ha det med min moster. Men till slut somnade jag.

 

Nästa dag vaknade jag, larmet ringde och den var 4. ÅH, vad jobbigt. klockan halv 5 skulle vi åka till flygplatsen. Jag tog en snabb dusch sen tog jag på mig mjukis dressen sen packade jag ner tandborsten och kudden i väskan sen bärde jag ner den och då var det 5 minuter kvar tills min moster och hennes sambo skulle hämta mig. Så jag väckte mamma och sa hej då sen tog jag på mig mina skor tog min jacka på mig och gick ut och precis då kom dom.

 

Jag hade även en väska med mig som jag kunde ha på flyget. Just nu hade jag min rosa Ipod, några svaller tidningar, kortlek, plånbok, tuggumi och pass i den. På vägen till flygplatsen sov jag hela vägen, det tog typ en timma dit. När vi var framme så ställde vi oss i kön eftersom att klockan var halv 6 och planet gick halv 7 så var vi i god tid. Vi checkade in våra väskor sen satte vi oss och åt frukost, sen åkte hennes sambo tillbaka igen. Vi började gå mot vår gate och sen fick vi gå in på flyget. När vi hade satt oss så spände vi fast oss med bälte sen så tog jag lite tuggumin så att jag inte skulle få sånt lock sen så började resan...

____________________________________________________________________________________________________________

ni kommer få en till del snart eftersom att denna var ganska kort och lite onödig.

hoppas ni gillar novellen än så länge och förlåt för att Justin inte har kommit in än men det är ju lite romantik ändå;)

han kommer snart, det lovar jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0