Forever and Always - Del 4

Jag smsade sen Maja och berättade det för henne och hon ville också komma sen smsade jag bara Frida med och skrev att dom andra skulle komma till mig klockan 6 och att hon kunde komma då med. Hon svarade bara okej. Sen borstade jag tänderna la mig i sängen och kollade snabbt på mobilen då hade jag fått ett sms ifrån...

___________________________________________________________________________________________________

Pontus. ''hej, förlåt för att allt har kommit så plötsligt. Att jag bara frågade dig helt plötsligt ifall vi kunde träffas när vi inte hade snackat på jätte länge men när jag såg dig i skolan så var du så vacker och jag ville bara träffa dig!'' vad gulligt av honom. Jag svarade ''det är lugnt, bättre sent än aldrig, men ska sova nu, god natt'' sen la jag ner mobilen la mig på kudden och hörde att jag fick ett sms men jag orkade inte kolla utan jag blundade istället och somnade snabbt.

 

Nästa dag vaknade jag av att mamma väckte mig, jag gick upp och kollade på mobilen Pontus hade bara svarat ''god natt'' jag gick ner och gjorde allt som jag brukade göra. Sen gick jag till skolan. Skolan gick snabbt och efter stack jag snabbt hem sen åkte jag och mamma och handlade till tjejkvällen, det fick bli tacos och massa annat gott. När vi hade handlat började mamma med maten och jag var tvungen att packa till imorgon. Vi skulle vara borta från tidigt imorgon (Torsdag) till sent på Söndagen, bara jag och min moster, vi har alltid vart nära varandra men jätte längesen vi gjorde nått tillsammans, bara hon och jag.

 

När jag höll på att packa fick jag ett sms ifrån Pontus ''hej, vad gör du?'' jag svarade snabbt ''hej, packar och fixar lite till tjejkvällen:) själv?'' jag la ner min rosa lila onepiece som jag kunde ha på kvällarna i väskan sen fick jag ett sms till ''okej, inte mke tänker lite på dig'' asså vf har har blivit så charmig helt plötsligt tänkte jag men jag sket i det och svarade ''aw sötis, men kan inte smsa nu har mycket att göra. Smsar dig innan jag går och lägger mig ikväll, okej?:)'' efter nån minut svarade han ''okej. Gör så! Kram:)'' jag återgick till mitt packande och till slut var jag klar och väskan var full, jag la fram min gråa mjukisdress på min fåtölj i rummet som jag skulle ha på flyget. Sen bytade jag om till ett ljust rosa linne med ljusa jeans och ett par öronhängen. Sen hörde jag hur det plingade på dörren där stod alla tjejer. Antog att dom hade bestämt att dom skulle träffas innan.

 

-hejsan tjejer! Sa jag och dom gick in genom dörren.

-hej! Sa dom.

 

jag gick fram och kramade dom en och en. Vi åt och hade det trevligt, jag berättade även om Pontus för dom, dom blev glada för min skull. Jag hade världens bästa vänner. Vid 9 stack alla hem, vi sa ett sista hej då, jag skulle ju inte vara borta så länge så det var ju inte så svårt direkt. Jag gick upp borstade tänderna och satte på mig mina pyjamas byxor och en större tröja sen satte jag mig vid datan och twittrade ''London 2morrow, so nice ! Can't wait'' sen stängde jag av datan och packade ner den eftersom att jag skulle ha med den till London. Sen la jag mig i sängen och smsade...

_________________________________________________________________________________________________________

vad tycker ni? snart kommer det börja hända grejer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0