Forever and Always - Del 3

    När halva filmen hade gått så var det så läskigt, jag tog fjärrkontrollen och pausade.

    - Men vad gör du? Sa han

    - asså det är så läskigt sa jag

    - äh det är lungt, du är ju med mig. Sa han, shit jag höll på att smälta, jag kollade upp mot han och....

___________________________________________________________________________________________________

kollade in hans blå gråa ögon, han närmade sig mig och jag kunde till slut känna hans andedräkt mot min mun, sen blundade jag och jag kände hans läppar mot mina. Dom var mjuka. Men det kändes inte som jag trodde att det skulle. Visst blev jag varm i hela kroppen men trodde jag skulle få en annan känsla. Sedan avbröt jag kyssen och satte på filmen igen, jag kände hur han kollade på mig lite konstigt men efter ett tag började han kolla på filmen igen.

 

När filmen var slut var jag tvungen att gå hem men jag frågade ifall han kunde följa mig en bit och det kunde han, vi bodde kanske 25 minuters gångavstånd mellan varandra. Jag ville bara att han skulle följa mig genom skogen eftersom att det är så läskigt att gå själv. Vi gick och pratade lite smått sen kom vi till skogen, jag ryste till sen tog han tag i min hand.

- som sagt var, inget att vara rädd för. Sa pontus.
jag sa inget utan tog bara ett hårdare tag om hans hand och så började vi gå genom skogen. Det tog 10 minuter sen var vi på andra sidan.

 

- du behöver inte följa mig längre nu. Sa jag

- okej men en kram kan man la få? Sa han.

 

Jag kramade om han och även ifall det var lite kyligt ute så kände jag hur varm jag blev.

 

- detta är väl sista gången vi ses innan jag åker till London. sa jag

- när ska du till London? Sa han.

- på torsdag och imorgon ska jag ha tjejkväll.

- aha okej men vi får ses när du kommer hem.

Han log ett varmt leende och jag kunde inte låta bli att le tillbaka, han närmade mig och kysste mig sen avslutade han kyssen lugnt. Jag log mot han.

- du vet att du är vacker när du ler va?

- ähh, sluta Pontus! sa jag.

Log mot han vände mig om och gick. När jag kom hem åt jag kvällsmat sen gick jag upp och ringde Amanda och Fatbardha på skype, jag berättade för dom att jag skulle ha en tjejkväll, dom ville gärna komma. Jag smsade sen Maja och berättade det för henne och hon ville också komma sen smsade jag bara Frida med och skrev att dom andra skulle komma till mig klockan 6 och att hon kunde komma då med. Hon svarade bara okej. Sen borstade jag tänderna la mig i sängen och kollade snabbt på mobilen då hade jag fått ett sms ifrån...

____________________________________________________________________________________________________

vet att Justin inte har vart med än, men det kommer. men detta kommer liksom att vara bra för det längre fram;)

Kommentarer
Postat av: Siis

Pontus, eller ? :D



MEEERR :D

2011-01-18 @ 20:18:21
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome ju! mera! :D

2011-01-18 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0