Forever and Always - Del 2

Snackade med Frida och Robert på skype. Sen twittrade jag ''so tired, gonna sleep now #gnite and #Pray'' sen stängde jag ner datorn och la mig ner i sängen blundade och somnade snabbt...

_____________________________________________________________________________________________________________

''ohhh, ohhh , ohhh , I never thought that it be easy, Cause we both so distance now, And the walls are closing in on us, And we're wondering how'' åhhh, morgon igen, jag tryckte på snooze och bestämde mig för att ta en snabb dusch. När jag var klar virade jag in håret i handduken och satte på mig kläder, blev ett par svarta tights och en grå ganska stor hoodie och massa smycken. Åt frukost sen tog jag på mig mina uggs sen gick jag till skolan. Skoldagen var som vanligt och efter gick jag på stan med Frida, vi bestämde oss för att ta en fika på ''på G''

 

- jo jag har bestämt att jag ska bjuda dig, Amanda, Fatbardha och Maja på middag nu denna veckan eftersom att jag åker till London på Torsdag. Sa jag.

- Ja vad kul, men vilken dag blir det då? Frågade Frida

- vi tar det imorgon?

- ja, det blir bra för mig.

  •  

    Sen fortsatte vi att prata och jag berättade om att jag träffade den snygga killen Pontus igår i matsalen. *PIP* hm vem kan det vara ifrån jag tog upp min mobil och såg att det var ifrån Pontus ''Hej sötis, vad gör du?:)'' jag svarade ''hej du, inte mke, är i stan med Frida:) vad gör du själv?'' jag berättade för Frida vem det var efter ett tag pep mobilen igen ''inte mke, länge sen vi sågs... lust att hitta på nått senare?;)'' jag frågade Frida vad jag skulle svara, hon tyckte att jag skulle träffa han, hon vet ju hur jag känner för han ''mm.. visst kan vi det, när ska jag komma till dig? (a)'' svarade jag, snabbt efter fick jag ett svar ''kom om en timma:)'' jag svarade inte, jag och Frida fortsatte att gå i stan men sen var jag tvungen att sticka till Pontus, jag sa hej då och sa att vi skulle ses imorgon på middagen.

     

    Jag började gå mot Pontus tills jag var framme, detta skulle vara första gången jag kom hem till han ensam när hans föräldrar var hemma så jag smsade han och bad han komma ut, efter en minut kom han och jag gick med han in, hälsade snabbt på hans föräldrar och sen sprang vi upp på hans rum. Han har ett ganska litet rum men det finns en säng och ett skrivbord och TV, det är väl det man behöver antar jag. Vi bestämde oss för att kolla på ''halloween'' skräckfilmen. Det började med att vi satt en halv meter ifrån varandra men jag tyckte det var så läskigt så stod inte ut så jag flyttade mig närmare han.

    - Läskigt eller? Sa Pontus

    - det kan du ge dig på! Sa jag med darrig röst.

    Då tog han sin arm om mig och jag lutade mig mot hans bröst, jag kände hur värmen steg i mig. Jag kunde höra hur hans hjärta slog. När halva filmen hade gått så var det så läskigt, jag tog fjärrkontrollen och pausade.

    - Men vad gör du? Sa han

    - asså det är så läskigt. sa jag.

    - äh det är lungt, du är ju med mig. Sa han och log.

    Shit jag höll på att smälta, jag kollade upp mot han och....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0