Forever and Always - Del 18

När han sa det sista blev jag nog lite generad, men tror inte han såg det genom web kameran. Vi snackade i någon timma till sen var han tvungen att sticka på intervjun och jag skulle sova.

________________________________________________________________________________________________________


Ur Ida's dagbok

Tisdag den 22 Februari

Mamma körde mig till skolan idag, hade ett litet ''bråk'' med lillsyrran vid frukosten. hon vill ju också till USA och träffa Justin Bieber.. men hon är ju för liten! ''båket'' slutade med att Elin kollade surt på både mig och mamma. skolan var som vanligt. efter skolan tränade jag fotboll med Maja. Efter det stack jag hem, satt vid dator och snackade med Justin på ichat. tänk vilken tur jag har, helt sjukt! mamma föreslog också att vi skulle ha ett ''möte'' med Amandas och Fridas päron om USA resan. så har fixat det med dom nu, Vi bestämde att vi skulle ha det på Torsdag. men nu ska jag nana. GOD NATT!



Onsdagen den 23 Februari

Skolan och morgonen var som vanligt, fast vi åkte skridskor på gympan. det var soft. efter skolan stack jag hem till Mia. Hannes var så söt! när jag kom in så kom han springande och gav mig en lång kram. Jag och Hannes lekte och jag åt där sen kollade vi på TV en stund, Hannes satt i mitt knä hela tiden. Sen körde Jens (Mia's kille) hem mig. sen snackade jag med Justin idag med. Pontus smsade mig också, men jag svarade inte.. Nu ska jag göra lite situps och sånt sen sova. natti.



Torsdagen den 24 Februari

Skola sen IP, tränade med Maja. Mamma kom och hämtade mig sen eftersom att vi skulle ha möte. jag kom hem duschade jag sen kom Amandas föräldrar och Fridas mamma. Dom var lite tveksamma med det hela men sen sa dom att det var okej. Bara att vi skulle vara försiktiga och sånt. Vi bestämde att vi skulle sova hos Amanda på Söndag så kör Amandas pappa oss till flygplatsen på Måndag när vi ska åka. Bara 4 dagar kvar nu!!! GAAAH! kollade in en sån där Justin Bieber fan blogg, det fanns bilder på Selena och han. Dom var söta tillsammans. Fast det stod att det inte var säkert att dom var tillsamans. Men ska kolla på ''John Tucker must die'' nu sen sova.



Fredagen den 25 Februari

Skola.. Som vanligt. Men nu är det äntligen sportlov! Efter skolan gick jag och Amanda till Frida. Fast först gick jag själv och köpte ett silver armband för killar. hoppas han gillar det... Amanda och Frida frågade vart jag hade vart men jag sa att jag hade vart i min morbrors affär. Vi dansade på våran dans i parkeringshuset utanför Frida eftersom att det är så mycket snö ute och Frida har det så litet. Justin ringde när vi var där ute och dansade, han frågade vad jag gjorde och så sen så sa han att någon Kenny skulle hämta oss på flygplatsen i USA. visste inte vem han var så det var lite pinsamt att fråga men Justin skrattade bara och sa att det var hans livvakt. så jag ska söka på honom på google så att jag ser hur han ser ut och sånt. haha. Sen smsade Pontus mig. Frida och Amanda tyckte att jag skulle träffa honom. Dom hade ju rätt, någon gång skulle jag ju vart tvungen att träffa honom. Jag träffade han på bron och allt hade bara vart ett missförstånd. han hade vart med Lisa, hans kompis. känner mig så dum att jag var arg för det. Men jag kände mig ändå lättad på något vis när han sa att det bara var Lisa. vi skrattade bara åt det. Sen följde han mig en bit. När jag var i mitten av skogen sa jag till han att han kunde vända. Det gjorde han. när jag gick där fick jag en konstig tanke ''synd att inte Justin var här'' haha, vafan?!?! När jag kom hem var det wook, GOTT! Nu ska jag spela lite gitarr. HEJ SVEJJS!



Lördagen den 26 Februari

Idag har jag bara tatt det lungt. Justin ringde mig idag också och bara frågade vad jag gjorde och så, gullig kille. Spelade också lite gitarr i eftermiddags. Sen har jag bara vart hemma med Mamma eftersom att jag ska sova med Frida och Amanda imorgon och sen åker jag ju till USA. 2 dagar nu. JIPPI! Mamma frågade vad jag ville ha i födelsedags present så sa jag tatuering men eftersom att hon har så dålig ekonomi så sa hon att jag inte ska förvänta mig så mycket.. önskar att mamma inte hade krockat! allt hade vart så mycket lättare då. Hon skulle kunna jobba, hon skulle kunna åka båt och flygplan. Hon skulle inte behöva ha ont i huvudet hela dagarna... Jaja vi får se vad jag får, nu ska jag i alla fall packa lite. god natt.



Söndagen den 27 Februari

Imorgon åker vi! packade klart det sista idag. Sen har jag vart med Frida och Amanda. Vi har bara fulat oss massa och haft kul. Frida har börjat snacka med Filip, Pontus kompis. hmm undra ifall det kommer bli nått mellan dom... Kollade upp Kenny Hamilton som Justin sa på google med. Så att vi vet vem han är imorgon på flygplatsen. Men nu ska jag fortsätta ha kul med Amanda och Frida. HEJ DÅ!

_______________________________________________________________________________________________________

Nästa Del är dom i USA ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0