Forever and Always - Del 17

JAAAA! Skrek Amanda.

- Fan vad kul det ska bli. Sa Frida.

- Vänta... sa jag. Vem har sagt att ni ska med? Sa jag och bara skrattade.

 

Dom började med skratta och sen ställde vi oss upp och gjorde en gruppkram.när vi stod där och kramades så fick jag ett sms ifrån...

Pontus, ''varför snackar du inte med mig?''...

 

- vem var det? Frågade Amanda.

- Pontus... sa jag och kollade ner.

- Varför svarar du inte då? Frågade Frida.

- För att han är dum i huvudet! Sa jag och blev lite små arg.

- Men va? Vad har jag missat? Sa Frida.

- Just det du vet inte, jag ska berätta. Sa jag.

 

Vi satte oss ner igen och jag berättade för Frida om den andra tjejen och om skolan idag. Sen fick jag ännu ett sms, fast denna gången var det ifrån Justin ''Ida, can you talk on ichat in a hour?:)'' jag log för mig själv och tänkte vilket lyckligt fan jag egentligen var.

 

- vem var det nu då? Frågade Frida.

- Justin... sa jag och rodnade, vet inte riktigt varför..

- ohhh. Sa dom båda och blinkade.

- Haha, det är inget mellan oss bara kul att jag har blivit vän med killen som jag är ett fan av? Sa jag.

- Ja klart! Sa Amanda

 

jag svarade på smset, ''sure, talk in one hour then;)'', jag sa till Amanda och Frida att jag skulle hem och snacka med Justin. Jag gick till dörren och tog på mig min skor och jackan sen började jag gå hemåt. När jag kom hem tog jag bara en macka och ett glas mjölk och gick upp på mitt rum och loggade in på ichat. Justin hade lagt till mig så jag accepterade sen väntade jag bara på att han skulle logga in.När det hade gått nästan 20 minuter och klockan var åtta så ringde Justin.

 

- Hi! sa jag.

- Hey. Sa Justin.

- So what's up?

- Nothing, just chillin' gonna be on a interveiw soon. And you?

- Okey, just came home.

- Okey, from?

- Frida.

- Who's Frida?

- My best friend.

- Okey, but about the party...

- yes?

-Is it okey if you guys comes one day before and leaves like 2 days after the party? So like from the 28th of februari to the 3th of marsh?

- Well I guess. But how do I do with the tickets on the airport?

- Just say these numbers ****** to someone that work there and they will help you, okey?

- Okey. Thanks for asking me too come to your party and everthing btw, I really appreciate it!

- Haha cutie, ofc you are coming to my party!

 

När han sa det sista blev jag nog lite generad, men tror inte han såg det genom web kameran. Jag skrev ner siffrorna som han hade sagt till mig och sen snackade vi i någon timma till sen var han tvungen att sticka på intervjun och jag skulle sova.

_______________________________________________________________________________________________________

Förlåt för att jag inte la in ett igår men hade träning sen fick jag ett migrän anfall och sen var jag på släktträff !

kommer ett till senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0