Forever and Always - Del 14

Sen var klockan halv 4 så vi åkte till flygplatsen. När vi kom dit var det jätte mycket folk där. Vi checkade in väskorna och sen gick vi och kollade i lite butiker som var på flygplatsen. Jag köpte lite godis som jag kunde ha på flyget.

______________________________________________________________________________________________________


 

Sen gick vi till vår gate och satte oss där, eftersom att det var ganska lång tid kvar till flyget skulle lyfta. Vi satt och bara snackade om allt. Sen började bli lite hungrig.

 

- jag ska köpa en macka, ska du också ha en? Frågade jag min moster.

- Mm visst, ta någon som ser god ut. Svarade hon.

- Nej jag tar någon som ser äcklig ut. Sa jag och blinkade mot henne.

 

Jag såg en affär, det var som en mini mat affär. Jag gick runt lite i den och till slut hittade jag färdiga mackor, jag tog en med ost och skinka, en med köttbullar och rödbetssallad sen tog jag någon dricka med smak av jordgubbe sen gick jag och betalde. När jag kom tillbaka frågade jag vilken macka hon ville, hon tog den med köttbullar och rödbetssallad sen gav jag henne drickan. Vi satt där och åt sen ringde min mobil. Jag kände igen numret, Justin. Jag log lite och sen svarade jag.

 

- hello, it's Ida. Sa jag

- hi Ida, it's Justin. Sa han.

- I know. Sa jag och skrattade lite.

- What's up?

- Not much, on the airport. And you?

- Okey, are you leavin' today?

- Yes... Sa jag och tog en tugga av mackan.

- Okey, are you eating? Sa han och skrattade lite smått.

- Haha yes, I'm a fat ass! Sa jag och skrattade lite.

 

Jag kollade runt och såg att några kollade lite konstigt på mig. Haha inte så konstigt egentligen...

 

- haha, cute to. Sa han.

- Well... sa jag och hostade lite för det blev lite pinsamt. What are you doing?

- I'm on my way to the concert so just wanted to call you and say hi, but need to go now. Bye!

- Okey, good luck with the concert, bye.

- Bye Ida.

 

Sen la jag på och log lite. vad gulligt att han ringde bara sådär. Visst vet jag att han är snäll mot sina fans, men såhär snäll, det visste jag inte. Efter att jag hade ätit min macka var vi tvungna att gå in i flygplanet. Klockan var halv 6 när planet lyfte. Vägen hem gick snabbt, vi kollade på film och spelade lite kort och så snackade vi också. När vi var framme i Sverige och hade fått väskorna och kommit ut i bilen där Mia's kille Jens var så var klockan 9 i svensk tid och jag var rätt så trött så jag sov hela vägen hem. När jag kom hem så sa jag bara hej snabbt sen gick jag och la mig eftersom att jag skulle till skolan imorgon...

______________________________________________________________________________________________________

Ni får en till del sen ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0