Forever and Always - Del 13

Han hade skrivit ''Just watch ''The hangover'' and talk with a new friend! #GoodDay'' haha, tänk att jag hade kollat på film med Justin Bieber.

_____________________________________________________________________________________________________

Jag skrev själv ''best day of my life! Can't belive that this is happening! #UnforgattibleDay'' sen stängde jag ner datorn. Bytte om till pyjamas gick och borstade tänderna sen la jag mig i sängen.

 

- hur känns det? Sa min moster.

- Som en dröm! Sa jag.

- Förstår det. Tänk att du verkligen träffade Justin Bieber och han ville kolla på film med dig. Sa hon och kollade på mig och blinkade.

- Ähh, det har han säkert gjort med många tjejer! Men jag kan ju vara kompis med han? Sa jag och tänkte lite sen la jag till eller?

- Jag antar det..

- god natt.

- God natt min lilla fisa.

 

Jag vände mig om och blundade och tänkte på både Pontus och Justin. Jag hade så många frågor som jag inte kunde få svar på... sen somnade jag.

 

Nästa dag vaknade jag av att min moster skakade lite lätt på mig. Var jag verkligen med Justin igår? Gud det var jag nog. Jag har inte tänkt på vilka jag ska fråga ifall dom vill hänga med på festen, han sa ju två så då är det ju nästan klart, Amanda och Frida! Jag kände för att smsa dom ''har en överraskning till dig tills jag kommer hem! Hoppas du kommer gilla det;) haha puss. Hörs imon<3'' efter ett tag svarade Frida ''åh, vad spännande;) mm vi kan ju ses en stund efter skolan. Puss<3'' jag svarade inte utan gick in på toan och tog en snabb dusch, när jag kom ut ur duschen såg jag att Amanada hade svarat ''ÅH, längtar:) ses imon i skolan, om du kommer då! kysssss<3'' haha jag har bara för söta kompisar.

 

- ska vi äta frukost nu eller? Frågade min moster.

- Mm visst. Sa jag.

 

Vi gick ner och åt frukost i lugn och ro.

 

- vad ska vi göra idag förresten? Sa jag

- ehm, jag vet inte. Vi ska ha checkat ut kl 12 i alla fall och vi åker till flygplatsen 4.

- okej, men kan vi inte bara chilla idag då? Typ gå i någon park? Så kan vi fixa på rummet och så innan 12?

- det låter bra!

 

Vi fortsatte att äta sen åkte vi upp igen och jag började packa, det var mycket svårare att packa denna gången. Eftersom att jag hade köpt lite saker. Efter två timmar hade vi packat, städat och gjort allt som man skulle med rummet. Jag kolla snabbt på mobilen, den var 11. vi tog våra väskor och gick ner och checkade ut. Vi bestämde oss för att äta först så vi frågade taxi chauffören om han visste någon bra resturang och det visste han så han körde oss det. Det var riktigt fint där. Vi satte oss vid ett bord och kollade ut genom fönstret, när man kollade ut såg man massa människor som gick runt i all stress, själva satt vi bara där och slappnade av, det var så gött! Vi beställde och jag tog stek, potatisklyftor och bearnaisesås. Servitrisen gick och sen kom hon med våra dricker. Efter ett tag kom hon också med maten.

 

- here you go. Sa hon.

- Thanks. Sa både jag och min moster

- Your welcome!

 

Vi började äta och herregud det var det godaste jag hade ätit i hela mitt liv tror jag. Det var så himla gott! Vi satt på resturangen och åt i säkert en timma och snackade sen var vi klara. Vi gick ut och tog en taxi till ST. James's park. När vi kom dit var det hur fint som helst! Vi gick runt i parken och bara snackade, sen blev det så jobbigt med väskorna så vi satte oss på en parkbänk och snackade lite.

 

- saknar du inte Hannes och Emmie? Sa jag.

- Klart jag gör! Sa Mia.

- Menar det, jag gör det med.

- Haha, aa.

- Tänk vad gött, jag kommer hem går en vecka i skolan sen så har jag sportlov i en vecka.

- Åhh, ni ungar har det gött...

- antar det? Fast det är jobbigt att vara ''unge'' ibland med!

- Jo det är klart! Det blir Frida och Amanda som ska med på Justin's födelsedags fest va?

- Haha, ja klart! Gud vad kul det ska bli.

- Förstår det.

 

Sen var klockan halv 4 så vi åkte till flygplatsen. När vi kom dit var det jätte mycket folk där. Vi checkade in väskorna och sen gick vi och kollade i lite butiker som var på flygplatsen. Jag köpte lite godis som jag kunde ha på flyget.

_____________________________________________________________________________________________________
kommer det hända nått hemma i Sverige tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0