Forever and Always - Del 11

Sen kom det fram en söt tjej, hon ville att jag skulle signera hennes tröja så jag gjorde det. Tiden gick och kön blev allt mindre men ändå var den stor. Jag kollade snabbt mot klädaffären och då såg jag tjejen!!! det var Ida! Ödet kanske ville nått ändå?

____________________________________________________________________________________________________

Jag tänkte att jag kunde göra detta snabbt så kunde jag gå till henne sen och fråga ifall hon ville komma till min födelsedags fest eftersom att jag snart fyller år och det ska ändå komma några andra fans så varför inte? Men kollar bara snabbt med Kenny sen.

 

Ida's perspektiv

jag hade nu tagit en massa kläder som jag kunde pröva så jag gick till provrummen och började prova. Min moster var i provrummet bredvid mig. Jag prövade säkert 3 par byxor, 5 toppar, 3 tjocktröjor och 6 BH:ar. Efter att prövat allt (som tog ungefär en kvart) så bestämde jag mig för vad jag skulle köpa, det fick bli 3 BH:ar, ett par byxor, 2 toppar och en tjocktröja. Jag gick ut ur provhytten och frågade min moster hur det gick för henne, efter 5 minuter var hon klar och hon hade mer grejer än mig som hon skulle köpa men vi gick till kassan och betalde. Jag fick min påse och skulle lägga ner pengarna då såg jag sedlen i facket, då tänkte jag bara på Justin. Gud han var så mycket snyggare i verkligheten. Vi gick mot dörrarna då ser jag en kille stå utanför affären, det såg ut som han väntade på någon för han kollade runt oroligt sen kollar han på mig och då ser jag att det är Justin. Han går mot oss.

 

- Hello Ida! Sa han.

- Hey! Sa jag.

- I want to ask you something. Sa han och log, ett leende som fick en att smälta.

- okey, It's just to ask. Sa jag.

- I wonder if you want to come to my birthday party on the march 1st? It's in USA but I fix fly and things like that, so don't think about that. Sa han.

- But I'm from sweden. Sa jag.

 

Han såg förvårnad ut.

 

- well I can fix it!

 

WOW, frågade Justin Bieber ifall jag ville komma på hans födelsdags fest? Jag log som en jävla galning, jag borde sett konstig ut.

 

- there are like 3 other fans that will come so I asked Kenny if it was okey if I asked you to. Sa han och log. And if you think it's okey, miss? Sa han och kollade på Mia.

- It's my aunt. Sa jag. But I can call my mum later and ask her. Sa jag.

- Sure, can I have your number?

- Yes, here **********.

- and you can bring 2 friends too. But I call you later, bye!

- Bye Justin!

 

Sen gick han och jag bara stod där och log för mig själv till slut så skakade Mia handen framför mig.

 

- hallå? Vakna! Sa hon

- haha, ja! Sa jag.

 

Jag kunde inte tro det! Jag var så glad. Detta var den bästa dagen i hela mitt liv! Jag har träffat en kändis som jag är ett fan av och han frågade om jag ville komma på hans fest! Våning 7 var verkligen den bästa våningen! Vi bestämde oss för att gå tillbaka till hotellet trots att den bara var 4. när vi kom till hotellet så gick vi upp på rummet. Jag ringde mamma och pratade med henne helt allmänt om hur vi hade det och sånt, sen berätta jag om Justin och hon trodde inte på mig. Mamma var tvungen att snacka med min moster för att tro på mig. Men mamma sa att det var okej, bara att vi fick snacka om det mer när vi kom hem, som var imorgon. Jag vill inte åka hem! Jag gick och tog bort mascaran sen tog jag på mig ett par gråa mjukisbyxor och en vit tight trekvart lång tröja med tre knappar som jag hade uppknäppt fast jag hade ju ett vitt linne under så man såg inte för mycket. Sen gick vi ner och åt, jag tog bara macka sen gick vi upp igen. Klockan var bara fem.

 

*ring* det ringde på min mobil, jag kollade och kände inte igen numret.

 

- hej, det är Ida. Sa jag.

- Hello? Sa en frågande röst.

 

Jaha, haha det var Justin.

 

- hello Justin! Sa jag glatt.

- how did you know it was me?

- I just reconiced your vioce.

- Okey, but have you talked to your mum?

- Yes, it was okey.

- Good, but now I have another question.

- What?

______________________________________________________________________________________________________
vad kommer han fråga nu tror ni? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome! :D

2011-01-25 @ 18:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0