Forever and Always - Del 24

Jag slog tillbaka och sen började båda skratta. Sen gick vi och bumpade varandra tills vi var framme vid bilen. Då hoppade vi in och Justin körde mot hotellet.

________________________________________________________________________________________________________

- Hur gamla är ni förresten? Frågade Ryan i bilen.

- 16. Sa Amanda.

- 16 i Augusti. Sa Frida.

- 16 om 14 dagar! hihi. Sa jag glatt.

- 14 dagar? då fyller vi ju år i samma månad. Sa Justin och sträckte sin hand bakåt så att jag skulle göra ''give me five'' med den.

- Jadu, det gör vi ju då. Haha. Sa jag och slog till hans hand.

 

Vi fortsatte att snacka helt random och efter 10 minuter var vi framme vid hotellet. Vi åkte upp i hissen.

 

- Ska ni med in till oss och kolla på en film? Frågade Justin.

 

Jag kollade på Frida och Amanda och de nickade.

 

- ja visst. Sa jag.

 

Jag tog upp mobilen och kollade hur mycket klockan var. Ojdå den var halv 4, men vem bryr sig? Jag hade också fått ett sms. Hissen stannade och samtidigt som jag sakta gick ut ur hissen kollade jag smset. Det var ifrån Pontus ''Hejsan Ida, hoppas du har det kul i USA. Inte för att jag vet vad du gör där men ändå. Åker till Spanien i två veckor nu. Vi får ses när jag har kommit hem ;) puss <3'' Jag hörde hur Justin låste upp deras hotellrumsdörr och Jag gick sist in. Jag svarade snabbt ''Hej! det har jag. Ja det gör vi. puss <3''.

 

- vem var det? Sa Amanda och blinkade mot mig.

- Pontus. Sa jag generat och log mot henne.

 

Justin kollade frågandes på mig och jag gick bara förbi han in i ''vardagsrummet''.  Jag satte mig i hörnet av soffan och jämte mig satte sig Chaz. Jag gäspade lite lätt och kände hur trött jag började bli men sket i det. Justin höll upp i två filmer och för mig spelade det inte någon roll vilken det blev så jag kollade runt lite i rummet. Han satte på filmen och när filmen började märkte jag att det var ''ensam hemma''.

 

- Jaaaaa! Sa jag glatt.

 

Alla började bara skratta och sen fortsatte filmen. En bit in i filmen så lutade jag mig mot soffan och jag kände hur jag blev tröttare och tröttare, ögonlocken blev så tunga.

 

Justin's Perspektiv

 

En bit in i filmen så kollade jag mot Ida. Haha hon hade somnat. Hon låg lutad mot Chaz axel, vad söt hon var när hon låg där helt avslappnad.

 

- Kolla Ida, hon har somnat. Sa jag och småskrattade.

- Haha, detta händer ofta.. Sa Frida och flinade lite.

 

Sen fortsatte vi att kolla klart på filmen. Det kom några småskratt då och då. När filmen var klar var klockan fem..

 

- vi måste nog gå nu.. Sa Amanda.

- Haha, ni ser också rätt trötta ut.. Sa Ryan.

 

Ida's Perspektiv

 

- Ida.. Ida! hörde jag lätt i mina öron och någon skakade lätt på mig.

- aa. Sa jag nyvaket och lyfte lite lätt på mitt huvud.

 

Framför mig stod Justin på knä, när jag såg hans ansikte log jag.

 

- ni ska gå till erat rum nu.. Sa han och log ett fint leende.

 

Jag reste mig nyvaket upp och jag helt segt ut ur deras rum med Amanda och Frida bakom mig, jag hörde hur de sa hej då men jag orkade inte. Jag tog upp nyklen till vårat rum och låste upp. Sen gick jag och la mig i sängen och somnade med en gång.

________________________________________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0