Forever and Always - Del 23

Jag satte på Step up och alla satt mätta och belåtna i sofforna och sittrade på filmen. Vi fortsatte att kolla på film efter film och när sista filmen var slut som fanns på hotellrummet och klockan var 2 på natten fick jag en idé..
_________________________________________________________________________________________________________

- är inte ni lite hungriga eller typ sugen på glass eller nått? Sa jag.

- Haha, jo det skulle väl vara gott. Sa De båda.

 

Vi sprang ut i hallen och sprang till Justins dörr. Jag knackade på och Justin öppnade dörren.

 

- Hejsan! Sa jag glatt.

- Hejhej, vad gör ni här? Sa Justin förvånat.

- Vi undrar om du vill med till donken? Sa jag.

- Donken? Sa justin frågandes.

- Ah, Vi kallar det de i Sverige men MC donals då.. ska du med?

- Haha okej, ja visst. Men är det okej om Chaz och Ryan hänger med?

- JA! sa jag och log ett stort leende.

 

Justin ropade på Chaz och Ryan. Efter en stund kom Chaz och Ryan mot dörren.

 

- vi ska med dem till donken. Sa Justin och kollade mot dem.

- Donken? Sa båda och gjorde några roliga miner, alla började skratta smått.

- Mc donals.. vart har ni vartit liksom?? Sa Justin och himlade med ögon.

 

Jag, Frida och Amanda började skratta och Chaz och Ryan stod bara som fån och kollade på oss.

 

- men jo vi kan väl följa med till DONKEN då. Sa Ryan.

 

Killarna tog på sig skorna och sen började vi gå mot hissen. När vi stod i hissen vände jag mig mot Justin.

 

- och jo, har du din bil här? Frågade jag Justin.

- Ja det har jag. Sa Justin och log.

- Kan vi åka med den dit då? Sa jag blygt och kollade lite smått ner i marken och sen upp på Justin igen.

- Klart vi kan.

 

Hissen stannade och vi gick ut och småpratade lite. Lärde kända Chaz och Ryan mer. Vi gick ut till parkeringen och hoppade in i Justin's bil. Han satte på ganska hög musik.

 


 

Alla satt i bilen och sjöng med, det är ju en sån låt som man kan. Efter ett tag var vi framme och alla hoppade ut. Det var verkligen inget folk där, fast det var i för sig inte så konstigt eftersom att klockan var halv 3 på natten. Vi gick in och beställde.

 

- En mc flurry smarties. Sa jag.

- Ja. Sa tjejen väldigt vänligt och gjorde klart min glass.

- Något mer? Sa hon när hon hade ställt glassen på brickan.

- Nej tack.

 

Jag betalade sen gick jag och valde ett bord. Jag satte ner brickan och satte mig ner på den röda soffan. Efter en stund kom alla med sina grejer på brickor. De satte ner dem och satte sig ner. Jämte mig satt Chaz och på andra sidan Frida, mitt emot mig satt Justin och Ryan och Amanda satt jämte Justin. Vi satt och pratade lite om festen.

 

- är den god? Frågade Justin mig och nickade lite mot min glass.

- Ja, den är skit god. Sa jag och log mot han.

- Aha, jag har aldrig smakat på den. Sa han.

- Vill du smaka? Sa jag log flirtigt och puttade glassen med handen mot honom.

- Ja tack. Sa han och tog skeden och smakade på glassen.

- Du hade rätt, den var god. La Justin till och blinkade mot mig.

 

Vi fortsatte att prata och Justin och Ryan började snacka om Selena eller nått, jag var inte så insatt för jag satt och snackade med Chaz. Efter en stund blev det en pinsam tystnad.

 

- Aha här blir inga barn gjorda.. Ska vi åka eller? Sa jag och flinade lite smått.

- Haha, nejdu.. det kan vi göra. Sa chaz och kollade på mig och log.

 

Jag log tillbaka och sen tog jag upp min glass som jag hade lite kvar utav. Alla tog sina brickor och vi gick och ställde dem där de skulle vara. Sen gick vi ut och började gå på den stora parkeringen mot bilen.

 

- Kan inte jag få en sked till. Sa Justin.

- Haha, visst. Sa jag och stannade upp lite och gav Justin glassen.

 

Jag hörde hur Amanda började skratta och jag kollade mot henne, Ryan eller Chaz hade nog sagt något för hon kollade mot dem och skrattade.

 

- här! Sa Justin och räckte mig glassen.

 

När jag fick den var det ingen glass kvar.

 

- din tjockis, du fick inte ta allt. Sa jag som jag var ledsen och kollade ner mot marken.

- Haha, kom igen. Sa Justin och skrattade.

- Nej! Sa jag argt.

 

Sen såg jag två fötter stå framför mig när jag kollade ner i marken och sen kände jag hur Justin kramade om mig.

 

- Förlåt.. Viskade Justin i mitt öra.

- Hahaha, jag skojjade ju bara. Sa jag och skrattade.

- Skojja inte sådär. Sa Justin irriterat och slog mig lite löst på armen.

 

Jag slog tillbaka och sen började båda skratta. Sen gick vi och bumpade varandra tills vi var framme vid bilen. Då hoppade vi in och Justin körde mot hotellet.

_________________________________________________________________________________________________________

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0