Forever and Always - Del 22

- Okej, detta var en av dom roligaste kvällarna i hela mitt liv. Sa jag och stängde hotellrumsdörren.
- jag håller med, det var faktiskt jätte kul! Sa Amanda.
- Tycker jag med. Sa Frida helt slutkörd.
Vi alla gick och la oss med en gång, det ända vi gjorde var att slänga av oss kläderna och sen somnade vi med en gång.
__________________________________________________________________________________________________________

Justin's Perspektiv
Jag öppnade min dörr. Vilken kväll! Jag tog ut nycklarna ur fickan som jag hade fått utav Usher. En lamborghini, vem kunde tro det. Jag gick in på rummet, la nycklarna på nattduksbordet och slängde mig i på sägen och sträckte ut benen och armarna. Chaz kollade verkligen in Ida idag, hade inte jag gått fram och dansat med henne hade han det. Och något inom mig sa att jag kunde inte låta det hända, men jag gillade att dansa med henne. Att ha mina händer på hennes höfter och stå där med henne. Och hennes kompis, Amanda tror jag det var, hon kunde dansa! shit. Med hjälp av fötterna drog jag av skorna och jag hörde hur dom dunstade ner på golvet. Jag var helt slut så jag blundade och sen somnade jag.
Ida's Perspektiv
Jag vaknade utav att jag var jätte kissignödig, så jag gick på toaletten och sen satte jag mig och kollade på TV eftersom att Amanda och Frida inte hade vaknat än. Efter ett tag ringde det på mobilen. Jag sprang snabbt in på rummet eftersom att den låg där och Amanda låg ju och sov.
- Hej, det är Ida. Sa jag
- Hej Ida! Det är mamma.
- hejhej.
- hur var det igår?
- det var jätte kul! Sa jag och gick ut ur rummet.
- okej, vad bra. När kommer ni hem imorgon?
- Flyget går 8 här i USA, men då är det typ 2 i Sverige och så tar det ju tid att flyga också.
- jo jag vet.. men om Nisse kommer och hämtar er vid 9 i Göteborg?
- jo visst det blir nog bra!
- okej, men ska åka och träna småtjejerna nu. var rädd om dig.
- okej, hej då.
Mamma var tränare till Elins fotbolls lag, vi kallar dem småtjejerna eftersom att mitt lag är de ''stora''. Jag kollade på klockan och såg att den var 2, shit vad länge vi har sovit. Fast vi kom ju i för sig hem klockan 3 igår.. Jag gick och väckte Amanda och Frida och vi bestämde oss för att shoppa. Jag kommer inte handla nått eftersom att jag inte har några pengar efter London som jag hade sparat till ett bra tag.
Vi fixade oss och åt och sen gick vi ner på stan och gick runt i massa olika butiker. Frida hittade ganska mycket småsaker medans Amanda hittade lite dyra saker. Själv gick jag runt och sluprade på en milkshake. Som tur var hade jag med mig systemkameran också så jag lunkade efter Amanda och Frida och tog massa olika kort på random saker.
När Amanda och Frida kände sig klara, eller när affärerna stängde rättare sagt så började vi traska mot hotellet. När vi kom in på hotell rummet slängde Amanda och Frida sina påsar i hallen och jag sprang till soffan och göttade ner mig i den.
- Beställ upp mat någon. Sa jag segt.
- Haha, okej. Sa Amanda.
jag hörde hur hon ringde ner och beställde 3 hamburgare. Efter 20 minuter satt vi alla och tryckte i oss maten framför TVn. När jag hade tatt sista tuggan var jag så mätt för att jag hade tryckt i mig hamburgaren. Jag satte på Step up och alla satt mätta och belåtna i sofforna och sittrade på filmen. Vi fortsatte att kolla på film efter film och när sista filmen var slut som fanns på hotellrummet och klockan var 2 på natten fick jag en idé..
_________________________________________________________________________________________________________
Vad är det för idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0