Forever and Always - Del 21

- And again, happy birthday! Sa jag och gav han en kram sen gick jag in på hotellrummet.
Känns skönt att få ha snackat med han själv, tror inte jag kommer kunna snacka med han ikväll. Det kommer nog vara väldigt mycket folk.
________________________________________________________________________________________________________
När jag kom in hade filmen precis slutat och dom höll på att stänga av TVn. Jag kollade snabbt på klockan som hängde på väggen över TVn. Den var 20 över 2.
- Jag tar bara en dusch. Sa jag och gick till sovrummet.
Öppnade väskan och tog en handduk, ett par svarta spetstrosor och en svart BH sen gick jag in på toaletten och låste dörren. Jag tog av mina kläder och gick in i duschen. Jag duschade ett bra tag med varmt vatten, det var så himla gött. Kändes som att jag hade mycket att tänka på. När jag var klar och jag hade rakat mig och sånt vred jag på kranen och sakta slog vattnet lösare och lösare mot min kropp. Jag gick ut i ångan och tog handduken runt mig, torkade mig snabbt om kroppen sen tog jag en handduk som redan fanns på toaletten som en turban runt håret, Slängde på mig BHn och trosorna. Sen smörjde jag in mig i en hudkräm som luktade kokonöt och tog kläderna som låg i en hög på golvet och gick ut.
- Äntligen är du klar! Sa Frida, himlade med ögonen och gick in på toaletten.
Jag skrattade bara lite för mig själv och sen gick jag in på rummet och satte bara på mig ett par mjukisbyxor sen gick jag och kollade vad Amanda gjorde. Hon satt och sappade framför TVn. Hon vände sig om och kollade på mig.
- Ojoj någon som flashar. Sa hon och kollade på mig med ett flin i ansiktet.
- Vadå? Det är ju bara ni här, Haha. Sa jag skrattandes.
- Vad ska du ha på dig by the way? Frågade Amanda.
Jag sprang in på rummet och tog några kläder ur väskan sen sprang jag tillbaka till Amanada och visade henne kläderna. Hon nickade och tyckte det såg snyggt sen sprang hon iväg till rummet och kom snabbt tillbaka. Hon visade upp en rosa klänning och en Svart kavaj.
- niiiiiiiiiiiiice Amanda. Ropade jag nästan ut.
- Hehe tack. Sa hon generat.
Då kom Frida in i rummet med en handduk runt sig. Vi bestämde oss för att börja fixa våra hår sen äta och sen fixa resten. Jag gick in på rummet och satte mig framför en spegel som fanns där och började platta håret mm. Efter 1 timma hade jag fixat håret så att det var ''perfekt''. Jag gick in och kollade Amanda och Frida men de var inte riktigt klara än så jag beställde upp ''hem''gjord pizza. Sen satte jag bara på mig en tjocktröja ifall dom skulle komma. Efter en stund kom pizzan. Jag dukade fram och efter ett tag hade vi ätit och började nu sminka oss.
*3 timmar senare*

Jag drog handen genom håret och kollade mig i speglen. Började kolla nerifrån. convers sen, Byxorna sitter bra, tubtoppen med paljetter ser bra ut, genomskinlig svart skjorta okej, armbanden är bra tillsammans med ringarna, fondationen såg narturlig ut, mascaran och den silvriga/glittriga ögonskuggan såg perfekt ut till mina ögon och håret hade en bra snebena med 3 småflätor på ena sidan så att allt hår var på den andra, lite ruffsigt var det också. Perfekt, då var jag klar. En grej kvar bara, parfym. Jag tog upp britney spears parfym radiance. Tog några sprut och sen sprang jag in till Fridas sovrum. Där stod hon i lacktights och ett gulligt rosa linnet. Hon var jätte söt!
- Åh, vad söt du är! Sa jag och log mot henne.
- Tycker du det? Sa hon osäkert.
- JA! skrek jag till henne lätt.
Sen sprang jag in på toan där Amanda hade fixat sig. Där stod hon i hennes rosa klänning och den satt som smort på hennes kropp.
- OH MY GOSH! Sa jag med öppen mun och kollade på Amanda upp och ner.
- Vadå? Är det nått fel? Sa Amanda oroligt.
- Absolut inte! Den klänning sitter PERFEKT på dig! Sa jag och log stort mot henne.
- Tack så mycket! du ser inte så dum ut du heller. Sa Amanda och drog ett sista drag med puderborsten.
Jag kollade ner på mig själv, oh herregud jag är ju hur ful som helst jämfört med dom! Asså klänningen satt lika bra som mjölk och oboy passar ihop. Seriöst, den klänningen med hennes brasilianska kropp kunde få vilken kille som helst att falla. Snart hörde jag att Frida stod bakom mig och jag flyttade på mig så att hon kunde gå in.
- Du var ju inte lite söt. Sa Amanda till Frida.
- Och du var ju inte lite snygg! Sa Frida tillbaka.
- Jag kan inte gå såhär. Det ser ju inte ut som att jag ska på fest brevid er! Sa jag lite smått irriterad.
- Ida, skojjar du eller? Med genomskinlig skjorta och dina kurvor så ser det hur bra ut som helst! Du skulle kunna gå med en sopsäck och det skulle se hur bra ut som helst med den kroppen. Sa Frida och kollade på mina höfter.
- Haha, söt tjej! Men tack så mycket. Sa jag generat.
- Jaja ni ser jättebra ut båda två men hur mycket är klockan?? Sa Amanda frågandes.
Jag gick med snabba steg in i vardagsrummet och kollade på klockan.
- Oj, den är 20 över 8. Hoppas inte vi missar något viktigt... Sa jag.
Vi började gå mot dörren och jag snörade på mina vita convers lagom hårt så att dom skulle sitta hela kvällen, Amanda och Frida drog på sig sina klackskor sen gick vi ut och låste dörren. Vi halv sprang fram till hissen och Amanda tryckte på knappen. Jag började stampa med foten för att jag fick sådan panik när jag såg att den var på entren vårningen. Tillslut kom den upp och vi tryckte snabbt på knappen. Jag tittade på hur nummrerna i hissen gick neråt och snart ändrades E:et till ett B och dörrarna öppnades. Vi gick ut och kom till en hall. Jag hörde hur det dunkade från dörren som står öppet.
- Fan då! Sa jag och kollade ner på min skor och böjde mig ner för att knyta dom.
- Haha. Skrattade Amanda och Frida som hade kommit ca 5 meter längre fram men stannade och väntade på mig, när de såg att jag var klar började det gå in och jag kom lite efter.
Justin's Perspektiv

Klockan 8 stod jag i källaren och folk hade börjat droppa in lite lätt. Många kom fram och hälsade mig grattis och sånt. Tay stod i DJ båset och gjorde vad han skulle. Sen såg jag att Chaz och Ryan kom, dom kom fram till mig och vi gjorde vårat slag.
- Grattis Man! Sa Ryan och log mot mig.
- Thanks bro. Sa jag och log tillbaka.
Vi stod och småpratade lite smått och sånt.
- Wow, kolla in bruden. Sa Chaz och nickade mot ingången.
Jag kollade dit och där var det två tjejer. Jag kände inte igen dem men snygga var de.
- BrudARNA, menar du väl? Sa jag och blinkade mot Chaz.
Chaz kollade mot de två tjejerna och sen kollade han på mig igen.
- Nej, hon som är bakom dem! Sa han och vände inte bort blicken ifrån mig eftersom att det skulle se ut som att vi glodde på dem.
Jag kollade bakom dem och där stod Ida.. Wooow. Chaz hittade verkligen rätt ord för henne. Med hennes genomskinliga skjorta och ljuset som var här inne såg man precis formerna på hennes kropp och den var inte dålig! Rättare sagt perfekt. Vänta.. Kollar Chaz in henne? Jag kollade på Chaz även ifall det var svårt att släppa Ida med blicken. Och jo nu stod han och tittade på henne igen eller han glodde. På nått sätt gjorde det lite ont inombords, varför har jag inte aning om..
Ida's Perspektiv

När jag kom in som värsta eftersläntaren stod Amanda och Frida vid sidan av ingången jag gick till dem och vi ställde oss och snackade lite. Lokalen var verkligen stor och det var riktigt nice! Jag kollade runt lite på allt folk. Eller folk var det ju inte! Kändisar rättare sagt. Tjejer som jag känner igen från Justins video var också där, gud vad söta dom var. Inte konstigt att Justin hade med dem. Jag såg också Usher, Sean, Lil Twist och massa fler som man kände igen. Jag kände mig som ett litet dagisbarn som hade gått fel och kommit till 9:ornas klassrum, helt vilsen!
- Där är ju Justin! Sa Amanda och började gå mot honom, hon som inte alls är blyg.
Jag och Frida började också gå dit och jag kollade dit, Justin var inte ensam. Det stod 2 andra killar där i hans ålder. Han vänner antar jag. De båda var snygga med den ena var snäppet snyggare. Fast Justin var ju snyggast, tappade nästan hakan när jag kollade på han. Han såg att vi kom emot dem och han kollade på mig och log stort. Jag blev alldeles varm inombords.. Jag kollade mot han handled och såg att han hade på sig armbandet han fick utav mig, aww.
- Hej! Sa jag och kramade Justin.
- Hejsan beautiful. Viskade Justin i mitt öra när vi kramades och jag kände hur jag fick rosenfärg på kinderna.
- Detta är Frida och Amanda.. Sa jag och de hälsade på Justin och hans kompisar.
- Detta är Ryan och Chaz. Sa Justin.
Jag vände mig om och hälsade på killen som hette Ryan och sen vände jag mig mot killen som hette Chaz, han som var den lite snyggare. Jag såg hur hans granskade mig och hälsade flörtigt. Jag log generat och hälsade tillbaka.
- Hej Justin! Sa en tjej röst, jag vände mig om och såg Selena.
Hon gick fram till honom och gav han en lång kram.
- jobbiga fans? Frågade Selena och kollade bitchigt på oss.
- Vi ses sen Justin! Sa jag och gav han ett snabbt leende.
Jag, Amanda och Frida gick iväg innan han hann säga något. Jag kollade mot Amanda och sen gick jag in i någon. Han tog tag i mina armar så att jag inte skulle trilla och stå stadigt, jag kollade upp och såg att det var Usher. Oh shit vad pinsamt!!!
- OJ! Fö.. Förrr... Förrlåååt. Stammade jag fram.
- haha, det är lugnt sweetheart.. Sa Usher med ett vänligt leende.
- ohh, vad bra! Sa jag och pustade ut all oro.
- Men er känner jag inte igen, vilka är ni? Frågade han.
- Ehm jag träffade Justin i London och då frågade han ifall jag ville komma. Sa jag med ett stolt leende.
- Du är speciell tjejen. Men måste säga grattis till Justin nu! Hej då. Sa han och blinkade mot oss sen gick han mot Justin.
Vi stod där och snackade en stund. Fler och fler folk började gå upp och dansa på dansgolvet. Tillslut var det en ring runt några som dansade. Vi gick och ställde oss i ringen och kollade beundrande på dem.
- Nu är klockan 10 och det är dags för alla vuxna att åka upp till entrén, där finns det massa grejer ni kan göra! Sa Tay James i micken.
De vuxna började röra på sig och efter en kvart var det bara vi unga kvar. Vi stod fortfarande i ringen och kollade på de otroliga dansarna, jag log när jag kollade på dem. Det såg ut som de hade så kul! Snart märkte jag att Justin stod på andra sidan och kollade på mig och log. Jag log tillbaka och kollade på Några tjejer som gick in i ringen och dansade. Sen blev det en battle mellan Jaden och Williow, haha. När de var klara gick Justin in och körde några moves, så snygg. Kunde inte slita mina ögon. Efter en stund bytades låt.


- HAHA, Amanda din sång. Gå in och shaka lite! ropade jag lagom högt så att jag överröstade musiken.
- Hehe, neej! Sa Amanda generat.
- Jo kom igen! Man lever bara en gång. Sa jag.
Amanda tvekade lite men gick sedan in i ringen och shakade. Damn den tjejen vet verkligen hur man gör! Efter en stund gick hon ut ur ringen och folket fortsatte att dansa in och ut i ringen. låt efter låt spelades. Tillslut fanns det ingen ring längre utan alla dansade med alla. Jag stod, eller stod gjorde jag inte. Jag dansade med Amanda och Frida sen kom en riktigt skön låt.


Jag dansade med dem, Plötsligt kände jag ett par händer på mina höfter. Jag kollade bak och såg Justins ansikte och jag bara log mot han. Vi rörde oss i takt till musiken. Jag vände mig om så att jag hade ansiktet mot Justin. En bit in på låten så sattes den riktiga versionen av låten på.
Den var lugn så jag tog mina armar runt Justins nacke och höll mina händer i varandra. Justin lät sin armar hänga lätt på min rygg, precis ovanför min rumpa. Vi gungade långsamt i takt till musiken.
- Har du kul Bieber? Viskade jag flörtigt i Justins öra.
- Jadå! Har du? Viskade Justin i mitt öra. Jag rös till.
- Jag har jätte kul! Sa jag med ett leende. han log tillbaka.
Vi småpratade lite samtidigt som vi dansade. Vi skrattade då och då. Efter en stund stängdes musiken av. Vi släppte varandra. Nu stod Usher jämte Tay i DJ båset.
- Justin, kan du komma upp lite?
Justin gick upp på scene och Usher fortsatte.
- Vad vore en födelsedag utan presenter? Sa Usher och log lurigt mot Justin.
Sen tog Usher upp en liten låda som han hade bakom ryggen och gav det till Justin. Justin öppnade lådan och i låg det en nyckel knippa.
- En lamborghini till dig lil bro. Sa Usher.
- WOW! thanks! Sa Justin med ett stort leende.
- Nå, jag ska gå upp igen, förresten det du har ordnat där uppe är jätte bra! Sa Usher och började gå.
Justin gick med Usher, han skulle väl kolla hur de hade det där uppe. Chaz och Ryan kom fram och snackade med oss. Sen började musiken spelas igen. Efter ett tag ser jag att Justin har kommit tillbaka. Han går runt och snackar med alla som är på festen.
*1 timma senare*
- Gillar du också bananer i pannkakor? Sa jag förvårnat.
- Ja. Det är hur gott som helst! Sa Chaz.
- Tja, vad snackar ni om då? Sa Justin.
- bananer i pannkakor.. Sa Ryan.
- euww.. Sa Justin med en konstig mig.
- Det är faktiskt jätte gott! Sa jag och skrattade lite.
- Det tvekar jag på. Sa Justin.
- Har du smakat? Frågade jag lite halv kaxigt.
- Nej.. Sa Justin tyst.
- Neeej dåså!! Sa jag kaxigt med ett leende på läpparna. Då får jag väl bjuda dig på det någon gång. La ja till och blinkade mot Justin.
- haha, du får väl göra det då. Sa han flirtigt.
Sen fick Justin ett sms.
- Jag kommer strax.. Sa han och gick iväg.
Vi andra fortsatte att snacka om allting. Sen kände jag att jag behövde gå på toa. Jag sa det till dem andra och började gå mot hallen där hissen låg och toaletterna. När jag hade kommit halvvägs stoppade Sean mig.
- Hejsan! Du vet inte vad Justin är? Sa han.
- ehm.. naeeej. vadå? Sa jag undrande.
- Nej vi har tårta till han, men hittar du han så säg att han ska komma hit, okej?
- Okej.
Jag började gå mot toaletterna och när jag kom i hallen hörde jag några prata. Jag gick mot rösterna och sen hörde jag att det var Justin. Jag hörde inte vad de sa. Jag gick närmare och gick sen runt hörnet. Där stod Justin och Selena, de höll varandra i handen.
- Oj, ursäkta. Men Sean ville dig något Justin. Sa jag blygt.
- Okej, jag kommer snart. Sa han och log mot mig.
Jag gick tillbaka till toaletterna och gick på toa. sen tvättade jag händerna och kollade mig snabbt i speglen, inget såg helt konstigt ut så jag gick ut från toaletten och sen gick jag mot dörren till festen. Sen kände jag hur två händer högg tag i mina höfter och jag hoppade till eftersom att det kittlades lite.
- aaa. skrattade jag snabbt.
- Haha. Sa Justin.
tillsammans gick vi in i rummet och Justin letade efter Sean. Efter en stund stod Justin på scenen med Sean och Jaden kom ut med en stor tårta. Alla sjöng ''happy birthday'' till Justin och sen gick alla tårta. Visst tog det lång tid innan vi fick men det var det värt för den var såååå god!
*3 timmar senare*
- Okej, detta var en av dom roligaste kvällarna i hela mitt liv. Sa jag och stängde hotellrumsdörren.
- jag håller med, det var faktiskt jätte kul! Sa Amanda.
- Tycker jag med. Sa Frida helt slutkörd.
Vi alla gick och la oss med en gång, det ända vi gjorde var att slänga av oss kläderna och sen somnade vi med en gång.
________________________________________________________________________________________________________
Då var festen klar.. Vad händer nu då? hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0